Hareketvakti Kızlar aranızda uyuz olan var mı ☹️ benim elimde bi kaç sivri ısırığı gibi bir şey vardı ama geçmiyor uyuz olabilir mi bilen biri nolur yazsın 10 aylık kızım var çok korkuyorum
mesepalamudu16 Hareketvakti uyuz genelde koltuk kasık göğüs altı gibi yerlerde çıkmaya başlar ama elde ben duymadım hiç .
2prensannesi__ Hareketvakti uyuz ayni sorun bizdede var gitim ve doktor uyuz dedi el de felan çıkıyor sadece yüze bulaşmiyor dedi doktor çok hızlı bir şekilde bulaşır dedi doktor ama bize bulastiktan 3 ay sonra eşime bulaştı beli olmuyor bebekler ve cocuklara daha hızlı bulaşıyor
Hareketvakti Elimin şuanki durumu böyle bayadır geçmiyor bazen kızarıklık artıyor bazen azalıyor gibi ama bu şekilde
Emirin_Annesi10 Hareketvakti uyuz olsaydı vücudunuza yayılırdı ve ailenizede bulaşırdı sanki uyuz değil gibi
Emirin_Annesi10 Hareketvakti hemen yayılır sanıyorum mesela kaşıdınız başka yere değdiniz oraya yayılması lazım
Hareketvakti Emirin_Annesi10 yok yayılmadı hala aynı yerlerde var çok kaşımadım ama yara oldu üstleri başka bir yerimde yok henüz Allaha şükür 😞belki uyuz değildir diye dua ediyorum 🤲🏻
Hareketvakti Emirin_Annesi10 hala bekliyorum geçmedi ama yayılma da olmadı cildiye bakmıyor kaşıntı var ama sadece elimde var 😢 napcam bilmiyorum uyuz olsa yayılırdı demişsiniz yayılmadı inşallah değildir sağolun 🌼
Hareketvakti Emirin_Annesi10 elimde yaraları kaldı ama kaşıntı baya azaldık doktora sordum böcek ısırığı dedi ama ben hiç böyle bir şey görmedim yan yana ve bir sürü saydım 12 tane falan ama uyuz değil diyo doktora güvendim artık bapayım inşallah değildir gerçekten
Hareketvakti mesepalamudu16 evet doktor banada sordu bende sadece elimde var dedim yok uyuz değil o zaman dedi
Emirin_Annesi10 Hareketvakti aynısı geçen günlerde yeğenimde de olmuş. Evde 40 ayak dolaşıyomuş birkaç tane ablam o ısırdı heralde dedi hem çok kaşınıyo hemde kabarcıktı. Belkide siz görmeden ısırmıştır böcek zehirlidir ve kaşıdıkça kabarıyodur. Uyuz olmadığına sevindim ama çok gecmis olsun