Arkadaşlar 20 aylik olduk artık kesmek istiyorum çünkü çok zorlanıyorum gece sürekli emmek istiyor uykuya gecite de bu şekilde ve sürekli ısırarak emmesinden dolayı zorlanıyorum ve bence iki yaş sendromu yaşamadan tuvalet eğitimine başlamadan bitirmek kanaatindeyim ama nasıl yapacağım hiçbir fikrim yok. Öneri alabilir miyim