nazli22_ Arkadaşlar 15 aylık kızım ağız içi yara olduğu için antibiyotik kullanıyorum ama iştahı kesildi hiç bişey yemiyor mamasını dahi içmiyor sonradan iştahı açılır mı? Çok üzülüyorum ve tedirgin oluyorum bu konuda
jap nazli22_ antibiyotik yapmaz da ağzının içi yara diyosun canı acıdığı için yemek ıstemıyo. Yaralar geçince normale döner
Doruk20222 Üzülme hastalığı geçince düzelir iştahı yerine gelir benim bebeğim de aynı en ufak hastalıkta kesiliyor iştahı sonra düzeliyor
hunilimomy nazli22_ ağız yarasi gecene kadar maalesef ki yemek istemez o da on günü bulur hemen hemen
nazli22_ hunilimomy verdim ama geri çıkardı doktoru aftoral diye bi sprey verdi içinde karadut öz’ü var 3 kere yapıyorum
nazli22_ hunilimomy doktorda söyledi ama döküntü yok el ve ayaklarında sadece ağızda aftları var ama ağzının her yerinde
nazli22_ hunilimomy tek istediğim bir an önce geçmesi canım çok zorladı mama içiyordu onu da bıraktı tekrar içer mi bilmiyorum içmezse napıcm düşünüyorum ister istemez
hunilimomy nazli22_ arkadaşımın oğlu oldu el ayak hastalığı nedeniyle agiz ici yaraları on gün kadar sürdü karadut kullandı doktorun verdiği ilaçlarıni kullandı sonrasinda düzeldi agridan dolayi korkudan yiyemiyorlar canları aciyor