Normalde bende bu ıslak mendili kullanmıyorum pişik olunca yıkıyorum ama bazen yıkayamadığımız zamanlar oluyo dışarda başka birinin evinde eşin bunu almış değiştiremedim cildi çok hassas normalde dalin kullanıyoduk inşallah pilik yapmak sudocremi bugün kullanmaya başladım arkadaşlarımın tavsiyesiyle inşallah bizide hiç pişik yapmaz çok teşekkür ederim fikirleriniz için güzel Anneler ❤️