Arkadaşlar selam, 10 aylık Oğlum 3 gündüz uykusu yapıyor. Çok denedim ama 2ye düşüremiyorum. 3 uyku yapsada gündüz uyku süresi toplam 3 ya da 3 buçuk saati geçmiyor. Sabah 7.30-8 arasi uyanıyor, ilk uykusu 9.30 gibi oluyor. 1 ya da maksimum 1 buçuk saat uyuyor. İkinci uykusu 14.00 gibi oluyor, o da yine 1 buçuk saat falan sürüyor. 17.00′den sonra da yarim saatlik şekerleme uykusu yapıyor. Aksam uykusu da 21.00den sonra ve tabii ki gece sık uyanıyor. Meme desteği ile uyuyor. Bu ara gece uykuları daha da beter hal aldı. 21.00de yatırıyorum, yarım saat ya da 1 saat sonra uyanıyor ve bir daha uyumaya direniyor. Gece 1lere 2lere kadar ayaktayız. Üst diş de kabardı ha geldi ha gelecek. Şimdi benim asil sormak istediğim, bu aydaki bebeklerin toplam 3 saatten 2 gündüz uykusu yapması gerekirken benimkinin 3 uyku yapması gece uykusunu etkiliyor mudur? Yoksa gündüz uyku süremiz 3 saati geçmediği için 3 uyku yapması kabul edilir mi? Ay ne olur bana bir el atın, sürekli matematik yapmaktan beynim yandı 😭