Merhaba, bebeğim 14 aylık olmak üzere. Avuç içinde orta çizgide isilik benzeri kızarıklık vardı. Bugün artmış, tüm çizgiye yayılmış ve diğer eli de önceki gibi başlangıç haliyle aynı durumda. Nedenini bilen biri var mı?
Şu an uyuyor. Uyumadan önce gördüm, canım sıkıldı. İnternette aratınca zaten her şey kötü hastalık…