Eb2 Kızlar, bebeğimin sağ yanağı sola göre azıcık daha tombiş sanırım sürekli tek tarafa yatırmaktan oldu 😤bebeğim 3 aylık. Düzelir mi doktora mı götürmeliyim ne yapmalıyım. Lütfen fikri olan bilgisi olan cevaplasın 🙏
ikiKudurukAnnesi Benim oglumda öyleydi ama doguştan doktor demişti yani kontrolde şu an 1 yaşında düzeldi
Eb2 ikiKudurukAnnesi benimki 3 aylık doğuştan kafasında şişlik vardı,şişliği indi. Ben de şişten dolayı hep bi tarafa yatırdım ondan böyle oldu sanırım. Kafası o kadar belirgindi ki yüzüne dikkat etmedim. Şimdi ailemin yanına geldim babam söyledi dikkatlice bakınca ben de gördüm şişliği. Siz yatış pozisyonu ile alakalı bir şey yaptınız mı normal devam mı ettiniz
ikiKudurukAnnesi Eb2 hayır ben normal devam ettim siz bir doktora danışın olmadı diger tarafa yatırın zaten sürekli bir tarafa yattıysa kafası da yaöuk olurdu ama öyle bir sorun yok sanırım
Mrsada Eb2 maşallah 🧿 nazar değmesin bebişe benim oğlanın da sol taraf kafası daha şiş duruyor hep sağa yattığı için dönünce düzelir felan dediler