Kızım beş ay üç günlük son iki üç gündür sadece çığlık atıp ağlıyor. Geceleri bi saat uyuyup bir saat ataktayız. Gündüz sadece çığlık memeyi de reddetmeye çalışıyor. Bazen de sadece çığlık atmak için çığlık atıyor dikkati dağılınca gülüyo eğleniyor ama sonra yine çığlık. Bi yeri mi acıyo diş mi çıkartıyor ne yapıyor anlayamadım. Uykuya geçerken daha bi dayanılmaz oluyor gözler kapalı çığlığa devam ediyor. Ne yapacağımı bilemiyorum nedir bu 😔