tultanhanim Gerçekten çok üzüldüm. Maalesef her doğum kendine özel ve kimimiz kolay şeyler yaşamıyor. Bir benzeri durumu bende yaşamış biri olarak bunları yazıyorum. 5 aydır hiçbir gün mama verdiğimi de söylemekten gocunmadım. Görenler hep kendi bebekleri ile kıyasladılar ya da dediğim gibi sütümün yetmediğini söylediler. Bebeğimin “gelişmediğini” bile söylediler. Kilosunu söylememe babasına benziyor dememe rağmen istikrarla zayıf bu çocuk baksana kuş gibi dediler. Bunları duyan biri olarak insan kendini suçluyor bakamıyor muyum ben çocuğa diye. O yüzden burada sorma ihtiyacı duydum. Kimseye yanlış bir şey aksettirmek istemem