Adoele Kızlar 1 aylık kızım var sürekli ıkınıyor emerken ya da kucakta uyuyor yatırdığım an uyanıyor ve ağlıyor kucağıma aldığımda susuyor bunu zaman zaman yapıyor gaZ mı bilemedim ama çok yoruldum geceleri de kucakta uyuyor ben hiç uyuyamıyorum bunun çözümü nedir bilen var mı
ttrck Adoele 25 günlük oğlum bizde de durum aynı, illa memede ya da kucakta dalmak istiyor uykuya. İlk 3 ay için normal diyor internette araştırdığımda, henüz dünyaya alışmadı anne karnında sanıyormuş.
Arlmtl Adoele Son 1.5 aydır aynıyız yatırdığım zaman kendini uyandırıyor ıkınmaktan 3. Ayı bitti hala devam ne zaman geçicek bilmiyorum oturarak uyuyorum
berilberra Merhaba, bizde bir buçuk aylık olduk durum aynı. Hem gaz sancısı hem kaka yaparken ıkınma problemlerimiz var.Normal olduğu söyleniyor.
dilanylmz @Adoele benimde kızım 37 günlük aynı durum yataga koydugum an hemen uyanıyor yoruldun bende bu durumdan çaresi yok mu ya ne bi iş yapabilirim nede tuvalet falsn