Ayfa1608 iyiki hamileyken ara ara atak oluyordu şiddetli. Doktorum magnimor plus vermişti. Hamileyken de onu kullandım.2 tane atınca kesiliyordu. O hap da çok güzel bakablirsin. Reçetesiz alabilirsin ama biraz pahalı ben geçen kış 390 a almıştım
Sinem61 iyiki her zaman ayni yerde olmuyor ama genelde ense kökünden girer. Yani yine arka taraflardan girip tüm kafami esir alıyor. Bazen agridan tansiyonum çıkıyor o zaman tam arkasi ağrıyor.
Yuse Migrenden daha kotu birsey varsa emzirirken migrendir net tek yapabildigin parol almak 24 saat icerisinde 8 parol aldigimi bilirim aman yarabbim ne zor Birsey ya