Ayy kızlar bunları okuyunca ne kadar kalın giydiriyormuşum dedim kendime. Ben vanda yaşıyorum ve evim 23 24 derece olmasına rağmen dışardaki soğuktan korkup giydiriyordum annelik iç güdüsüyle🤭 iki uzun kollu zıbın üstüne bir tane üst altına külotlu çorap e pijama yelek patik 😂