Mcz birincisi ben bunu yeni öğrendim bebek yatağında kendi kendine uyumadığı takdirde siz destek vermiş oluyorsunuz o yüzdende aslında desteksiz uyku olmamış oluyor ikincisi herkesten duymuşsunuzdur rutin saat aralığı yani kendinizde azıcık araştırarak öğrenebilirsiniz yani siz mesela çok uyanıyor diyorsunuz ya uyuduğu desteği istediği için uyanıyor pışpışla uyuduysa onu istiyor çünkü derin uykuya geçmiyor ki bebeğiniz. Tek çözümü de maalesef evet ağlatarak kendi kendine uyumasını sağlamak.