Aynur0707 canım hiç üzülme. Biz 1,5 aylığız. Normal doğum planlarken suyumuz kalmadığı için sezaryen olmak zorunda kaldım. O yüzden sütüm gelmedi. Biberonla mama verdik bir hafta kadar. Sonrasinda da memeyi reddetti. Meme mama şeklinde gidiyor sürekli. Sagip verdim bazen de. Ama düzenli sagilmiyo tbi ki. Neler yaptım süt olması icin ama olmayınca olmuyor. Bir de lohusalik sendromu denen şey beni buldu. Sıkıntı stres uykusuzluk derken şimdi yok denecek kadar az sütüm. Hiç sıkma canını dünyanın sonu değil. Annelik emzirmekle olmuyor. Aç kalmasın yeter.