Zeyyyynep Kızlar bebeğim üç gündür hergün günde 4 defa kakasını yapıyor normalde üç günde bir defa yapardı hasta da değil yaparken zorlanıyor ama ishal acaba soğuktan mı doğalgazda hep açık ama doktoramı götürsem bilemedim
Zeyyyynep Zeyyyynep 6 buçuk aylığız çok ek gıda yediği söylenemez çoğunluk sütle besleniyor bişey mi dokundu yada yedirdiğim bişey olabilir mi
durukusunannesi_ Zeyyyynep olabiliyor bazen ya bence çok endişelenecek bir durum değil benim de kızım bir ara her mamadan sonra kaka yapıyordu doktora götürdüm söyledim probiyotik verdi bir iki içmeye düzeldi rutine geri döndü