Bizimde ileri derece reflümüz vardı. 5-6. aylarda lansor ve motis şurup. 6.-7. ay arası sadece lansor kullandık. Kilo alımını etkileyene kadar ilaç vermedi bize de . Şu an 8 ay 1 haftalık. Neredeyse sıfıra indi kusmalar. Katı gıda alımının artmasıyla da tabi düzelme hızlandı. Gastrotuss, gaviscon bizde işe yaramamıştı. Doktorunuza bi danışın isterseniz. İlaçsız geçse en güzeli tabi ama sağlığını etkileyince mecbur kullanılıyor.