melekleyla Bebeqim 2 aylik henüz burnunu serum suyuyla çekiyorum ama yaklaşık bir haftadır daha fazla hasta olmasın diye yıkamadan. Duş aldirmalimiyim yoksa burun akıntısı bitinceye kadar beklemelimiyim ne önerirsiniz bilinçli anneler yardım