Elfsrkn şükret canım 2 derece varmış bizim ilk başta 10 dereceydi 2 ay çift bez kullandım sonra frej yastığı verdi ortopedi doktorumuz şimdi 4 derece düştü ama iyi olan kalçasıda 30 dereceden 26 düştü nasıl olacak bilmiyorum😔 tavsiyem ilk önce bezi bağla sonra zıbını giydir onun üstüne ikinci bezi bağla o zaman bacakları daha ayrık duruyor Allah şifa versin canım dikkat et biz 3 aydır falan uğraşıyor çift bezden sonra frej yastığı millet hemen çıkıklık mı var diyor kimisi internete çok fotoğraf atıyorsunuz nazardan diyor kayınvalide her geldiğinde ben bundan memnun değilim çocuk rahat değil diyor elimde olan bişey değil ki kim evladının sağlık sorunu olsun ister ki yada benim hatamla olan bişey değil o öyle dedikçe daha çok moralim bozuluyor inşAllah 30 aralık kontrol var o zaman çıkarırız kurtuluruz