Biz kendimiz başvurmuştuk. Kimse bizi aramadı. BOLT kargo ile teslim edildi. Teslim edilirken dolum belgesi veya kimliğini görmek istiyorlar. Park yataktan tutun bez,tırnak makası reflü yatağı, şampuan , yğ ıslak mendiller, bir sürü şey var içinde. Biz doğumdan hemen sonra başvurmamıza rağmen kızım 3 aylıkken teslim edildi 😂 bezleri kullanmadık. Size sms geliyor zaten bugün şu saatler arasında teslim edilecek diye
Zaten sizi aramışlar doğum sebebiyle o yüzden başvuruyu onlar yapmış olabilir. Zaten teslim alırken ücret vs ödemiyorsunuz. Kargo şirketi belli. Kolilerin üstüne İBB nin yazıları var