Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal ama ek gıdanın başında da normal. Fakat şu an bu kabızlığa dönmüş durumda. Kayısı suyu kaynatın ve daha önce kefir verdiniz mi bilmiyorum ama biz düzenli kullanırız. Altınkılıç sade kefir içirin. Eğer bugün de yapmazsa doktora gidin