bananeabiya Deletedmom_98 teşekkür ederim kocama söyleyeyim de evimizin rızkını legoya yatırsın bu ay 🤣 8.5 aylık çocuğa alma bahanesiyle kendine alacak hsdhhd
Deletedmom_79 bananeabiya kasımda da bizim rızık gitti 4 kutuyla djfjdj. Duplo da aldık ama bil bkaalım kim oyun çitine girip oynuyor? BİZ
TuubaArden Deletedmom_98 yazınızı gördükten sonra baktım 790 parçalı hoşuma gitti 1.300₺ dü . Favorilere ekledim biraz geçti baktım 992₺ olmuş anlık değişti
Dondurmalikahve Deletedmom_98 Hiç indirimli fiyat göremedim guncel fiyatlar bunlar Trendyolda falan da aynı
Deletedmom_98 Dondurmalikahve Dünden beri indirimdeydi Güncel fiyatlar değildi 4 seti baya ucuza aldım
bananeabiya Deletedmom_79 🤣 anlaşılan kimse çocukluğuna doyamamış. Oğlum okula başlayınca da monami pastel boya seti almayı düşünüyorum ahdjdjfjjf o burukluk hiç gitmeyecek
CizerBirAnne Bazı ürünlerde var hala indirim ama amazonda, hepsiburadanın indirimli fiyatından daha uygun legolar.
bananeabiya Pol34 hahah o ten rengi olan çoğu kişinin burukluğu be zaten çoğu kişide yoktu🤣 biz fakirler ya üstünden beyazla geçer ya da arka planı boyamazdık insan çizdiğimizde 🥲 üzdü