tugbavepamugu korkutmak istemem bizim egzamamiz da böyle başladı. Çevremde herkes geçer bu sütün yarıyor gibi laflar etti. Bende herhalde geçer dedim. Şuan alerji ile boğuşuyoruz. Belki sizinki geçici bir şeydir ama asla ihmal etmeyin doktor bı görsün