Bebeğim 5 buçuk aylık bu zamana kadar kilo aşımı normaldi anne sütü ağırlıklıydı ancak bazı sebeplerden sütüm azaldı mama ağırlıklı besleniyor 20 günde 200 gram almış iştahında sorun yok ama kilo almamış mamanın yaramadıgını düşünüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum