Kızım 1yaşında 6aylık olduktan sonra kabız olmaya başladı.3farklı doktora gittik hepsi ilaç verdi ve aynı şeyleri yapmamı söyledi zeytinyağı masaj beslenmesinde dikkat edilmesi gereken seyler falan..Ama yok yani birkaç gün normal yapıyo düzeldi tam diyorum yine kabız oluyor.Bir türlü kurtulamadık bu durumdan taş gibi kaka yapıyo yaparkende çok ağlıyor ve kan ter içinde kalıyor napcağımı şaşırdım artık😢