Nika 4 gündür kullanıyoruz 5 aylık bebeğim şimdiye kadar hep acıkıp uyanmıştır ama bugünlerde çok gaz sancısı yaptı demir saat başı uyanıyo 4 saat uyuyan bebek. Buna alışacak mı acaba geçer mi?
Elmsnghn Nika belki ağır gelmiştir. Bende hamileyken İlk verdikleri ilacla dünyama bakamiyodum mide agrisindan baska ilaca gecirmislerdi
Smagrnmz Benim 6 aylık oğlumda da kabızlık yaptı . Normalde hergün bir kez kakasını yapar oğlum . Bestiron a başlayınca kabız oluyor, bırakınca normale dönüyor. Böyle bir sorunu yaşayan var mı , ne önerirsiniz