Merhaba 17 günlük bebeğim var gündüzleri hep güzel uyuyor ama geceleri sürekli uykusu bölünüyor emziriyorum yediriyorum gazını çıkarıyorum felan ama hep uykusu bölünüyor ben de uyuyamıyorum haliyle acaba doymuyor mu diye düşünüyorum ama doymazsa çiş ve kaka yapmaz bir de emerken kakasını yapıyor sindirimi hızlı sanırım o yüzden de çabuk acikiyor olabilr mi :( yani bir saat bile uyuyamıyorum