elsa88 Merhabalar evde antibiyotiksiz şurupsuz ilaçsız ateşi öksürüğü balgamı geniz akıntısını enfeksiyonları geçirebiliyor musunuz tecrübeli anneler bilen yazsın lütfen bilgi paylaşımı yapalımm 🩷🙏🏻
nsrn46 elsa88 48 saati geçen ateş varsa kesinlikle doktorunuza gidin. Balgam ve öksürük için de günde 6 kez hipertonik serumla buhar uygulayın.
seymanurmergen Dut kaynatip icebilirsin ama eger uzun surerse 1 haftayi asarsa doktor yolu sart die düşünuyorum cunku 1 ayi buluyo iyilesmek sizi yormazsa gecmesni bekleyin
BMelos elsa88 Zühre Ana Kids veriyorum ben 3cocuguma da balgam çok iyi çıkarıyor şükür ama günde burnunu 3 t defa serum fizyolojikle acıyorum ..3gunden fazla süren ateş ve öksürük devam ederse bekleme direk doktra git ciğere inerse işin zorlaşır
Sudennaz Valla ben arkadaşların burdan önerdiği kürü yaptım 9 yaşındaki çocuğuma bal limon sarımsak kürü ü verdim geçti bende yedim sütüme geçti düzeldik