motherthea 2ci çocuk ama ilk gibi tecrübesiz kaldım meme mama gidiyoruz 2 saat önce 30 cc anne sütü aldı acıktı mama yaptım 30 içti kustu 20 içti kustu gazınıda çıkarıyorum hep birden olmaya başladı aranıyor yine 10 verdim korkuma mama yaramıyor olabilir mi
MinikPandam_ motherthea benim kızım 6. Aya kadar kustu 😄 bebek bu kusuyorlar. Uyudugunda kafasını yan yatırın kusarsa aksın
busssssra motherthea domtoeunuz bir şey dedimi reflüsü olabilir yedirdikten sonra mutlaka gazını çıkart ama göğsüne yaslayıp miğfesine baskı uygulamadan çıkart sonrada ilk 30 dk dik bir şekilde tut yada reflü yatağın varsa ona yatır ama doktora bi danışın
_tuuggcce_ motherthea bence fazla geliyor. Aranması daha küçük olmasından kaynaklı. 4 günlük bebek 30 cc anca içer zaten, midesi çok küçük. ☺️
canparem11 motherthea mamayı değiştir canım anne sütünü sağ ver 2 saat mama 2 saat sonra kendi sütün şeklinde ilerle hangi mamayı kullanıyorsun
motherthea MinikPandam_ ya az kussa anlıcam yediğini komple çıkarıyor geceden beri daha gazını çıkarıp yerine koyamadan çıkarıyor 😑
motherthea _tuuggcce_ 30 bile içmiyor zorlamıyorum bende az az sık sık besliyim inşallah geçer teşekkür ederim 🥰
alparslan1_ motherthea evolvia da ağır gelebilir benimki hepsinde kustu bir tek herobaby de kusmadı biraz zor bulunuyor ama o kadar hafif ki nerdeyse hiç kusmuyor ilk kullandığımdan beri. 5. Mama markası bu sonunda bana uygun olani buldum hep ağır geliyordu hazmedemiyordu.
Beyza12M motherthea hemen yatırma mama verdikten sonra kucağında gazını çıkar bi 15 dk beklet birde reflü yatağında yatır küçük daha boğulmasın hemde reflü olmasını önlersin ben böyle önlemiştim kusmasını🥰
motherthea Beyza12M diğer oğlumdan vardı onda yatırıyorum mamayı içiriyorum biberonu ağzından çeker çekmez kusuyor fazla geliyo diye daha az verip denicem mamayı teşekkür ederim 🙏