Herkese merhaba kızlar,
Oğlum 2 aylık 22 günlük oldu dün gece 7 saate yakın uyudu bugünde 4 saat oldu uyuyor büyük ihtimalle 7 saate yakın uyuyacak ama kafama çok takıldı bu kadar uyuması normal mi yani acıkma filan olmuyor mu uyandırmam gerekiyor mu ?