Merhaba doktorumuzu değiştirdik,tanınan bir özel hekime gittik.
Kuruyemiş alerjisi olma ihtimali yüksek dedi,öksürük ve hapşırık da yaparmış sık sık,solunum yollarını etkilediği için. Alerji ilacı verdi ve diyete başladık
6 haftayı bulurmuş iyileşmesi ama en azından huzursuzluğu kalmadı kızımın şükürler olsun
Çok teşekkür ederim sizlere 🦋
Nbm
Aaab27