Valla ikizlerim 10 buçuk aylık en berbat geçen dönem hangisi dersen ilk 3 ay derim annemde kaldım hemde gece abimle annem bakmıştır belkide aylarca hemde depremden oldukça etkilendiğimiz dönemlerdi yani en berbat süreç ilk 3 aydı gazı sancısı uyumaması neler çektim 4. Aydan sonra evime geçtim tek bakmaya başladım hamak aldım birini öyle uyuttum birini ayağımda salladım hala da hamağı gittiğim her yere taşırım