adeninannesi06 gittim doktorum sıkıp içinde ki ödemi çıkardı temizledi ultrasonla baktı altı iyileşmiş rahimde iyi dışarıdaki ödem de sorun var dedi sezeryan dan sonra hemen ayağa kalktığım için öyle olmuş dedi antibiyotik verdi kendinde sık çıksın dedi korkma üzerine de beyaz pamuklu bez kıy kurusun dedi iyileşmezse pensilin iğne kullanıcaz mecbur dedi