ilaydakaya21 Kızlar merhaba 3 gün önce sezeryan oldm da şuan baktm dikiş yerim kanamis banttan gordm korkmalmym
Ceka ilaydakaya21 yarın sabah acilden kadın doguma girin hemen. Açıklık fazla büyüyüp mikrop kapmasın. Reaksiyon yapmıs olabilir. Pansuman yapılıp kapatacaklar. Evde sizede nasıl yapmanız gerektigini zaten anlatacaktir. İhmal etmeyin ama kendi kendine düzelmez