Synmannesi ayselina58 bol bol emzir terlerse değiştir üstünü ateşine bak sürekli ilaç verdi ise düzenli içir üstüne titre zatürre olmasın aman aman pencere cam açma soğuk carpmasın iyice bol bol emzir
Synmannesi ayselina58 benim de 40 günlükken ileri derece enfeksiyon kapmıstı idrar antibiyotik vermiştik 4 güne geçmişti
bezelyem1515 ayselina58 çok geçmiş olsun canım. Benim bebeğim de 2 aylıkken grip olmustu. Doktor buharlı ilaç önermişti. Doktorunuz varsa danış istersen ona. Kesinlikle bol bol emzir. Ve vücut ısısı ile oda ısısını kontrol et sürekli. Özellikle teri soğumasın.