Kızlar benim bebeğim 9 aylık bizim yanımızda park yatağında yatıyo yaklaşık 15-20 gündür sürekli ağlayarak uyanıyo hem üst dişleri zorluyor yanısıra da ayrılık kaygısı var sanırım. Bazen babasının hafif horlamasına yada yatakta dönerken çıkan sese uyanabiliyo. Hala emzirşyorum. Park yatağını odasına almayı düşünüyorum bu konuda öneriye çok ihtiyacım var ne zaman ve nasıl yapmalıyım