muha1_2 Bebeğime banyo yaptırdım verem aşısı var mı icinde bir sorun olur mu lütfen acil yazar mısınız
Deletedmom_112 muha1_2 hangi aşılar vardı hatırlamıyorum ama banyo yaptırma da sorun yok diye biliyorum, benim kızım ağustos ayında olmuştu havalar çok sıcaktı her gün yaptırıyordum
Afraprnss_ muha1_2 hemşire aşı yaparken demiyor mu şu şu şu aşıları yaptım diye bilgilendirme lazım birde yıkama konusunda
muha1_2 Afraprnss_ hicbirsey soylemedi ya, dün olduk asi yemeği kendi yedi kafası saçı heryeri yağ oldu yıkadım ama gece yattım aklım geldi içim içimi yiyor yıkanmamasi gerekiyor ise şu değdi ne olacak şimdi
muha1_2 Afraprnss_ ya hicbirsey soylemedi açıkçası oğlum kıyamet kopardığı için 3 kişi tuttum öyle asi oldu, hemşireye söyledi böyle çocuk görmedim be. Ömrüm de diye galiba ondan unuttu aşıyi yaparken bile tedirgin oldu
Ozumaslan muha1_2 ayyy çok pardon ben 1 yaş diye okumuşum uykusuzluk malum diş dönemi kusura bakmayın lütfen ama bir problem olacağını düşünmüyorum her aşıdan sonra yıkamıştım ben
muha1_2 Gizmokzilla yaa evet endişe ile yazdım buraya da şimdi baktım tek sefer 2. Ayda oluyormuş çok sağolun
Afraprnss_ muha1_2 olsun siz yinede gereken uyarıyı yapın her çocuk aşı yaparken sakın kalacak diye birşey yok sonuçta onlar da abartmasınlar yani kendi çocukları olsa ne bok yerler bilmiyorum yani
muha1_2 Ozumaslan estağfurullah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun çok sağolun cevap verdiğiniz için bile 💖