sult_n208 Kızlar bebegıö uykuya gecıyor ama tam kaldırıp yerıne bırakıyorum uyanıyor ayagımda uyımal orada kalmak ıstıyor 9 aylık bu çocuk nasıl alısacak besıgıne
Guclu_anne17 Yani beşikte uyusaydı keşke orda salla ben doğduğundan beri ayağımda sallamadım nasıl alışırsa öyle devam eder uyansın ayağaınızda direkt beşiğe koy uyur salla