Suzan_Pirge08 ameliyat günü zaten hastanede kalıyorsunuz o gece, ertesi sabah taburcu oluyorsunuz, ben öyle oldum en azından sabah 11 de yatışım yapıldı ameliyat oldum o gece hastanede kaldım ertesi sabah 11 de taburcu oldum 24 saat sonra emzirebildim yani bebeğim evdeydi çünkü, ama anestezi doktorum 4 saat sonra emzirebilirsin demişti