Kızlar bebeğim 2 hafta önce grip olmuştu tam atlattı gibi oldu öksürük falan kesilmişti ama uyurken çok tıkandığı için gene yüksek yastıkla yatırıyordum dünden beri öksürüğümüz geri geldi ama bu sefer peş peşe 3 kez falan oldu arttı gene zor uyuyor şuan ama huysuz falan değildi hiç ne yapmalıyız küçük diye ilaçta kullanamıyor habire yıkıyorum burnunu ama yaramıyo demek ki