Selam kızlar aklıma takılan bir şey var ve bu saatte geldi 😂 neyse kızım yeni 28 aylık oldu, 3 gündür uyuması için ışığı kapatıyorum, rahatsız olup ağlıyor, öncesinde böyle değildi acaba karanlıktan mı korkuyor, nasıl alıştırabilirim karanlığa hiç yaşayan var mı?