Rutkay Merhaba arkadaşlar, bebeğim 18 aylık ve başka bebeklerle oynamıyor hemen onları görünce bizim kucağımıza geliyor ve çekiniyor onlarda dokununca ağlıyor. Neden olabilir ? Lütfen iki verirseniz sevinirim
Atlasligunler Rutkay benimde oğlum 18 aylık. Aynısını yaşıyoruz. Bugün ben götürüp bıraktım gelmedi tekrar yanıma ama hala kendisi gidip oynamıyor
Biz3kisiyiz_ Rutkay çekiniyor olabilir siz gidip konuşun mesela 2 si arasında ki diyolaga tercüman olun üzerin ki kıyafetleri hakkında konuşun veya merabalasmalarina olanak sağlayın . oyun oynamalarını beklemeyin tabi 😄
Aslananne1 Rutkay 18 aylik bi bebek zaten karşılıklı akranlari ile oynamaz henüz oyun kurma birbirleriyle oynama becerisi yok 2 yaşında başlar benim oğlum da 18 aylık arkadaşımın kızıyla yaşıt bize geldiklerinde gider kızın eline dokunur saçına dokunur o kadar sonra kendi kendine oynar 😀diğeri de öyle çünkü henüz küçükler birbiriyle oynamazlar siz bnce alıştırın bebeğinizi diğer çocuğun yanına götürün sizde yanında oturun 3 unuz oynayın alissin cocuklara
Rutkay Atlasligunler oda ağlıyor mı baka bir bebek gelince yanına yada çekiniyor mu? Siz neden olduğunu düşünüyorsunuz ? Var mı bi fikriniz ?
Anonimgelin Benimde 18 aylık çekinmesi yok ama kelimesi yok öyle ya anne baba mama dede nene acıdı diyo normal mi
Biz3kisiyiz_ Rutkay çekimser tavrı geçici olmayabilir karakter meselesi sonuçta. Ama görünce ağlama durumu falan elbette geçicidir