Aysunsahra Dmrslm 21 aylık hala acık . Daha süresi var dedi doktor bir kaç ay daha bakalım dedi . Endişelenmeyin
hndathn Dmrslm oğlumun ki 1 yaşında kiziminki 9 aylıkken. 18-24 Aya kadar yolu var diye biliyorum ama en iyi neticeyi doktorunuz söyler yinede
Dmrslm Benim gibi olan varsa lütfen yazabilir mi merak esiyorum sizin çocuklarınızın bıngıldağı ne zaman kapandı ?
Dmrslm Yani naya kapmadı eskisi gibi değil ama Hamburgerr yani bayaa kapandı eskisi gibi değil ama yine açık tam anlamıyla kapanmadı aslında 1 yaşa girdiğinden kan testlerini yaptırdık birşey çıkmadı çok şükür ama bilemedim endişelenmeli miyim
Hamburgerr Dmrslm endişelenmeyin ama çocuk doktoruna danışsanız daha iyi olur tabi ama korkulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum
Baharr_06 Bizimki 6 aylıkken kapandı bı sorun çıkmadı şükür her bebeğin gelişimi farklı birde demir damlası kullanıyor musunuz etkisi büyük
eraysen Dmrslm doktorunuz daha iyi bilir ona danışabilirsiniz daha zamanı var zaten d vitaminini de düzenli kullanmak etkiliyor