6+10 günlük erkek bebegim var simdiye kadar mama+meme olarak ilerliyorduk ama suan asla mama icmek istemiyor yaklasik iki aydir bu sekilde ne yaptiysam olmadi biberinu mamayi degistrdim hicbirini begenmedi kilo lamiyir ustelik vermeyede basladi nasil çözüm.bulabirim