Hayırlı geceler anneler kızımın burnu tikaki doğduğundan beri serum ile açıyorum.ancak büyüdükçe yaptırmaz oldu 20 aylık ağlaya ağlaya yapıyorum çok üzülüyorum bu duruma ancak o acıyor burun spreyi uzun vadeli açmıyor bu yakaya sürülen bir kökü mı ilaç mı ne vardı adını hatırlamıyorum burda sanki bir posta okudum die hatırlıyorum aranızda kullanan fayda gören var mı adını bana yazsanız ❤🥰😘