Kızlar ben goon kullanıyorum normalde, eskiden pure soft kullanıyordum ve o kadar beğeniyordum ki bu yeni seri beni çok üzdü, şimdi bezimiz bitmek üzere tekrar goon mu alsam yok pure softu yine bir denesem mi bilmiyorum, var mı kullanan aranızda yeni seriden memnun musunuz