Merhabalar güzel anneler şu anda 21 haftalık gebeyim. Bir çocuğum olduğu için bu platforma üyeliğim olduğu için buradan yazıyorum. Bugün organ taraması yaptık ve böbrekleri için 3 dedi normal değeri iki olması lazım mış takipte olması gerekiyor muş. Şu an için tehlikeli bir durum yok ama ileride büyürse tehlikeli olur dedi. Bu durumu yaşayan var mı organ taraması esnasında böbrek ne kadar çıkıyordu. Moralim çok bozuk. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim