Papatya5801 Kimler bebeğini piş piş ile uyutuyor valla kurtarıcı oluyor ama ne zamana kadar böyle gidecek alışkanlık yaptı mı ki diye soruyorum kendime
berikomoms Papatya5801 aynı durumdayız 25 aylık oldu uyuyana kadar açıyorum uyuyunca kapatıyorum ama başka bir destek vermiyorum kendisi uyuyor
Atlasligunler Papatya5801 biz türkü dinliyoruz. Geçen tam dalarken dedim bir piş piş acayim nolcak. Uyuyacak olan çocuk kalktı sesle beraber piş piş demeye başladı tüm uykusu kaçtı. Piş piş bizim için orda bitti😂
Catlakbiranne Papatya5801 Alışkanlık yapıyor 11 ay o şekilde uyudu Bir anda kestik Bir yerden sonra bırakmanız lazım