Merhaba bebeğimde el ayak ağız hastalığı oldu yutkunamıyor ağzı ve çevresi hep yara el ve ayaklarında hafif döküntüler var ve bunun bir ilacı yokmuş çocuğum perişan oldu ağlamaktan uyumak istiyor yutkunamadığı yaradan emzik ememediği için uyumuyor atlatıp bu iyi geldi diyebileceğiniz bir şey varmı kaç günde geçiyor 🥺😔😢