Nurdannemutlu öğlen uykuları azaldı akşam 6-7 gibi uyuyor sadece acıkınca uyanıyor emiyor yine uyuyor, 2-3 saatte bir emiyor ama tabi kana kana değil az az emiyo benimki , biberonla veriyodum fazla sütleri biberonu bıraktı almıyo o konuda kötü oldu benim için , gaz sancılarımız azaldı , agular gülücükler çığlıklar havada zaten🥰 ama daha dönmeler başlamadı , birde emekleme pozisyonunu pek sevmiyo o yüzden onu o şekilde çeviremiyorum 😳