alyaduru0206 alerji şurubu kullandık, ellerine ayaklarına uyuyunca stilex sürdük, bir de karadutlu ağız spreyi kullandık. Üzmek istemem ama öyle 1 haftada gitmiyor hemen benim oğlum hafif atlattı güya ateş ve ağız içi yara olmadı el kaşıntısı 2 ay sürdü ya nefret ettim o hastalıktam öyle etkiledi ki beni parka götürmeye çekiniyorum